اخبار

به مناسیت هفته روابط عمومی: تجلیل مدیرعامل سیمان ایلام از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی

به مناسیت هفته روابط عمومی: تجلیل مدیرعامل سیمان ایلام از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی
به مناسیت هفته روابط عمومی، مدیرعامل سیمان ایلام از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اهدای لوح تقدیری تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام، شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در دیدار مدیر روابط عمومی و کارکنان شرکت سیمان ایلام با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها جریان اعتمادسازی در جامعه را تقویت کنند گفت: پاسخگویی مستمر به مخاطبان و کاهش فاصله میان مردم و مدیران کارکرد مهم و اصلی روابط عمومی در هر دستگاهی است.

وی تصریح کرد: مسئولین روابط عمومی باید ضمن این که نگاه توسعه یافته ای داشته باشند، در هر شرایطی پاسخگوی مخاطبان باشند.

شیرخانی اظهار داشت: روابط عمومی منعکس کننده فعالیت های دستگاه خود و زبان گویای مردم و جامعه هدف این اداره کل است.

وی با تاکید بر این که شفافیت همواره سیاست اصلی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بوده است، اظهار کرد: شفافیت یکی از ابزارهای مهم برای افزایش کارآمدی و تحقق نظارت مردم است.

شیرخانی ادامه داد: با تلاش های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه شفافیت گام های بلندی در وزرات کار تاکنون برداشته شده که بسیار شایسته و بارز بوده و کمتر نظیر آن دیده شده است.

شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: در ارزیابی صورت گرفته توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این اداره کل، موفق به کسب رتبه سوم در ارزیابی اخبار ارسالی از سوی ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها در شش ماه دوم کشور در سال گذشته شده است.

شیرخانی تصریح کرد: وزیر کار معتقد است مدیران این وزارتخانه باید خود را در یک اتاق شیشه‌ای ببینند که همواره با نظارت مردمی و رسانه‌ای مواجه هستند تا علاوه بر افزایش بهره‌وری و بازدهی کاری زمینه فسادهای مختلف اداری و مدیریتی نیز از میان برداشته شود و این سامانه گام بزرگی در جهت تحقق این وعده بر می‌دارد که در این میان روابط عمومی ها در انشار و اطلاع رسانی اقدامات وزارت کار نقش بی نظیری داشتند.

عزیزی مدیر روابط عمومی کارخانه سیمان نیز گفت: روابط عمومی هنر، مدیریت و علم است و روابط عمومی به عنوان بازوی مشاوره ای مدیریت محسوب می شود.

وی تصریح کرد: روابط عمومی‌ها گوش شنوا و چشم بینا به منظور تعامل دو سویه در بین مردم و سازمانها به شمار می‌روند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح از سوی سارانی مدیرعامل و عضو هیات مدیره سیمان ایلام از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجلیل و قدردانی شد.

۸ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید