اخبار

پاسخگویی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام به شهروندان در سامانه سامد

پاسخگویی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام به شهروندان در سامانه سامد
صبح روز سه‌شنبه چهاردهم مردادماه شیرخانی جهت پاسخگویی در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) به شماره تماس ۱۱۱ به پیشنهادات و سوالات هم استانی ها پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در حاشیه این برنامه گفت: سامانه سامد به عنوان پل ارتباطی و راه ایمن و آسانی برای دسترسی به مسئولان و پاسخگویی به شکایات به شمار می رود که بسیاری از شهروندان با اطلاع از این سامانه می توانند پیگیر مسایل و مشکلات خود باشند و علاوه بر حذف حضور فیزیکی و کاهش تردد با گرفتن کد رهگیری از حضور غیرضروری در دستگاه ها برای رفع مشکل خود استفاده کنند.

وی تصریح کرد: سامد دریچه‌ای برای تداوم ارتباط و پیگیری امورات اداری و بستری مناسب برای ارتباط مردم با دولت به شمار می‌رود که در این روزهای کرونازده و منع ترددهای غیرضروری و حضور در تجمعات، بستری است که می‌تواند صدای مردم را به مسئولان برساند

شیرخانی اظهار کرد: عمده سوالات شهروندان، در حوزه اشتغال و روابط کار مطرح شد که با راهنمایی کامل درخواست های آن ها به صورت دقیق انجام گرفت.

سامد، مخفف، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت است که زیر نظر مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری و استانداری ها اداره می شود و هدفش ایجاد یک بستر مناسب برای ارائه درخواست‌های مردمی از دولتمردان و شکایات و انتقادات مردم از عملکرد دستگاه‌های دولتی است و این روزها بیش از هر زمان دیگری می تواند جایگاه واقعی و اثرگذار خود را به عنوان یکی از امکانات ویژه برای دسترسی آسان مردم به مسئولان دولتی ایفا کند.

۱۵ اَمرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۴۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید