اخبار

جلسه کارگروه استقرار میز خدمت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام

جلسه کارگروه استقرار میز خدمت  اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام
صبح روز یکشنبه دهم تیرماه، در راستای استقرار نظام حقوق شهروندی در سیستم اداری و با هدف اجرای دستورالعمل صادره ماده 17 تصویب نامه شورای عالی اداری، کارگروه استقرار میز خدمت در محل سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، در این جلسه که به منظور هماهنگی و هم افزایی برای اجرای دستورالعمل میز خدمت با حضور معاونین و روسای ستادی در محل این اداره کل برگزارشد،  بخشنامه شماره 1538588 هفتم آذرماه سال نودوشش سازمان اداری و استخدامی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، دکتر شیری کارشناس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: با توجه به تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان " حقوق شهروندی در نظام اداری" به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و با هدف ارتقاء رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه های اجرایی، بر ضرورت و شرایط استقرار میز خدمت به صورت حضوری و الکترونیکی با حضور معاونین و نماینده شهرستانهای تابعه و نیز مدیران و کارشناسان حوزه فن آوری اطلاعات و تحول اداری و اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل و حوزه روابط عمومی مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد.

شیری با تشریح انتظارات استقرار میز خدمت به صورت حضوری و الکتریکی افزود: 10 عنوان در میز خدمت حضوری و 8 عنوان در اجرای میز خدمت الکترونیکی براساس دستورالعمل های مربوطه به استقرارمیزخدمت ابلاغ گردیده است که با توجه به عملکرد و سوابق فعالیت اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی از سال های اجرای این طرح در دستگاههای اجرایی و نیز در اجرای ماده 17 تصویب نامه شورای عالی اداری که توسط معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ابلاغ گردیده است، ضمن احصاءخدمات قابل ارائه به ارباب رجوع و نیز فرایند های قابل اجرا در بخشهای مختلف به خدمت گیرندگان این اداره کل در این نشست عناوین اقدامات صورت گرفته و موانع موجود در عناوین اقدام شده و نیز موارد در دست اقدام مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت و راهکارهای لازم در اجرای دستورالعمل یاد شده ارائه گردید.

وی با تاکید اجرای دستوالعمل یاد شده هدف از تشکیل کارگروه را کار همکاری تمامی حوزه ها و بخشها در اجرای دستوالعمل میز خدمت عنوان کرد و افزود: با اجرای میز خدمت، خدمات به موقع و سریع و آسان به ارباب رجوع ارائه خواهد شد که اجرای این دستوالعمل کمک شایانی در ارتقاء رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاههای را فراهم خواهد کرد.

شیری در خاتمه با بیان اینکه این اداره کل در استقرار میز خدمت پیشرو بوده و از زمان اجرای این طرح در دستگاههای اجرایی فعالیت داشته است ابراز امیدواری کرد: با ایجاد امکانات لازم به صورت کمی و کیفی شاهد خدمات شایسته به مردم شریف استان و مراجعین در اداره کل باشیم تا رضایتمندی مردم حاصل و از این طریق بتوانیم دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا نموده و نهایتا رضایتمندی خداوند متعال را فراهم نمائیم.

۱۱ تیر ۱۳۹۷ ۰۹:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید